Farma Iluzji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością realizuje projekt nr KPOD.01.03-IW.01-7237/24 pn. „Wzrost odporności parku rozrywki Farma Iluzji z województwa mazowieckiego poprzez wprowadzenie nowych usług” dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Priorytet: Odporność i konkurencyjność gospodarki – część grantowa, Działanie: A1.2.1. Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności.
Celem przedsięwzięcia jest zwiększenie odporności przedsiębiorstwa na sytuacje kryzysowe poprzez:
- dywersyfikację dotychczas prowadzonej działalności, dzięki rozszerzeniu oferty o całkowicie nową usługę mobilnych wystaw edukacyjnych, obejmującą eksponaty magicznych postaci z baśni, legend i mitów oraz interaktywne eksponaty iluzjonistyczne
- wdrożenie rozwiązań cyfrowych do obsługi, rezerwacji i zwiększenia dostępności mobilnych wystaw,
- wdrożenie rozwiązań z zakresu zielonej transformacji w obszarze energochłonności nowej usługi oraz wykorzystania odnawialnych źródeł energii,
- doradztwo i szkolenia związane z dywersyfikowaną działalnością.
ZAKRES RZECZOWY projektu obejmuje 5 zadań:
- zakup mobilnej wystawy interaktywnych eksponatów magicznych postaci z baśni, legend i mitów (komplet 35 szt. eksponatów) oraz mobilnej wystawy interaktywnych eksponatów iluzjonistycznych (komplet 14 szt. eksponatów)
- zakup platformy internetowej z systemem rezerwacji wystaw wraz z wirtualnymi przewodnikiem
- zakup kompletu lamp solarnych LED o mocy 600 W wraz ze stacją zasilania na panele fotowoltaiczne
- podniesienie kompetencji pracowników poprzez szkolenie z marketingu kreatywnego
- działania doradcze niezbędne do zmiany modelu biznesowego poprzez dywersyfikację działalności przedsiębiorstwa.
Przedsięwzięcie zostanie zrealizowane w terminie od 30.09.2024 do 26.09.2025 r.
Realizacja przedsięwzięcia przełoży się na zwiększenie odporności firmy na sytuacje kryzysowe poprzez:
- dywersyfikację działalności parku rozrywki w sektorze HoReCa, dzięki rozpoczęciu świadczenia całkowicie nowych usług mobilnych wystaw edukacyjnych, kierowanych do nowych grup klientów,
- zwiększenie grupy potencjalnych odbiorców oferty Farmy Iluzji,
- uniezależnienie się od zewnętrznych źródeł zasilania oraz zapobieganie negatywnym wpływom wahań kosztów energii poprzez zastosowanie ekologicznego oświetlenia wystaw edukacyjnych,
- ucyfrowienie wystawy poprzez udostępnienie wirtualnego przewodnika oraz cyfryzację procesu rezerwacji,
- zazielenienie usługi dzięki wykorzystaniu ekologicznego oświetlenia i odnawialnych źródeł energii,
- podniesienie kompetencji kadry oraz zwiększenie efektywności wprowadzanych
Grupy docelowe stanowią:
- pracownicy Farma Iluzji sp. z o.o.
- klienci Farma Iluzji sp. z o. o. w tym nowe grupy odbiorców
Wartość całkowita projektu: 762 032,76 PLN
Wartość wydatków kwalifikowalnych: 600 000,00 PLN
Wartość dofinansowania UE: 474 000,00 PLN
#FunduszeUE lub #FunduszeEuropejskie, #NextGenerationEU