Regulamin serwisu www.farmailuzji.pl
z dnia 20.03.2025
Ze względu na bezpieczeństwo i samopoczucie naszych Gości, na teren FARMY ILUZJI nie można wchodzić ze zwierzętami. Jedynym wyjątkiem są psy pracujące jako opiekunowie lub jako asystenci osób niepełnosprawnych. W takim przypadku należy okazać odpowiedni certyfikat potwierdzający status psa i aktualne zaświadczenie o wykonaniu szczepień oraz mieć odpowiednią uprząż. Regulamin ma na celu określenie zasad zawierania umowy sprzedaży Biletów dostępnych za pomocą Serwisu oraz sposobu wykonywania umowy sprzedaży Biletów. Bilety oferowane za pośrednictwem Serwisu umożliwiają wejście do Edukacyjnego Parku Rozrywki Farma Iluzji w Mościskach. Pełen cennik oraz zakres obowiązywania biletów znajduje się pod adresem https://tickets.farmailuzji.pl/.
Informacje o Biletach podane w Serwisie stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. Kupujący oraz inne osoby mogą uzyskać dostęp do Regulaminu za pośrednictwem odesłania na stronie głównej Serwisu oraz mogą go w każdym momencie pobrać i drukować.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą właściwe przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061 z późn. zm.), ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1796), Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) oraz innych przepisów i aktów wykonawczych.
1. Definicje
- Sprzedawca – oznacza to Farma Iluzji Sp. z o.o. z siedzibą w Mościskach, Mościska 9, 08-455 Trojanów, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z/s w Świdniku pod numerem 0000378718, NIP 8262173119, REGON 142755470, kapitał zakładowy w wysokości 101 660 zł pokryty w całości, e-mail: biuro@farmailuzji.pl, telefon: 25 753 40 20;
- Serwis – oznacza to stronę internetową https://tickets.farmailuzji.pl, prowadzoną przez Sprzedawcę, za pośrednictwem której można składać zamówienia na Bilety;
- Kupujący – oznacza to każdy podmiot składający zamówienie za pomocą Serwisu;
- Konsument – oznacza to konsumenta w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu cywilnego;
- Formularz zamówienia – znajdujący się w Serwisie system informatyczny umożliwiający złożenie Zamówienia przez Kupującego poprzez wypełnienie pól formularza;
- Park – oznacza to Edukacyjny Park Rozrywki Farma Iluzji w Mościskach;
- Bilet – oznacza to dokument – w formie elektronicznej lub fizycznej – stanowiący dowód zakupu przez Kupującego usługi od Sprzedawcy – rodzaje biletów dostępnych za pośrednictwem Serwisu oraz uprawnienia związane z zakupem danego rodzaju biletu zostały opisane w pkt 2 poniżej.
- Zamówienie – oznacza oświadczenie woli Kupującego mające na celu zawarcie umowy sprzedaży Biletów ze Sprzedawcą za pomocą Serwisu. Zamówienia na Bilety mogą być składane po wypełnieniu Formularza Zamówienia, znajdującego się pod adresem https://tickets.farmailuzji.pl/;
- Regulamin – oznacza niniejszy regulamin;
- Festiwal – oznacza wydarzenie rozrywkowe, sportowe lub kulturalne, organizowane na terenie Parku w określony dzień lub w określonym okresie.
2. Rodzaje biletów dostępnych za pośrednictwem Serwisu
- Bilety jednorazowe, uprawniające posiadacza do jednorazowego wejścia na teren Parku i korzystania ze znajdujących się na jego terenie atrakcji, w wybranym przez posiadacza terminie w terminach otwarcia Parku, chyba że na bilecie zaznaczono inaczej. W ofercie posiadamy następujące rodzaje biletów jednorazowych:
a) Bilet normalny, oznacza bilet wstępu do Parku dla jednej osoby w wieku powyżej 16 lat;
b) Bilet ulgowy, oznacza bilet wstępu do Parku dla jednej osoby, która nie ukończyła 16 lat.
Wiek korzystającego z Biletu, uprawniający do korzystania ze zniżki, zostaje określony na
dzień wykorzystania Biletu.
c) Bilet rodzinny – 3 osobowy, oznacza bilet wstępu do Parku obejmujący trzy bilety;
d) Bilet rodzinny – 4 osobowy, oznacza bilet wstępu do Parku obejmujący cztery bilety. - Karnet Klubu Farmusia, uprawniający posiadacza do nieograniczonej ilości wizyty w Parku w okresie ważności Karnetu, zgodnie z postanowieniami Regulaminu Klubu Farmusia, dostępnego pod adresem https://tickets.farmailuzji.pl/Klub;
- Bilety Festiwalowe, uprawniające posiadacza do jednorazowego wejścia na teren Parku na określony na bilecie Festiwal, odbywający się w określonym na bilecie terminie lub okresie, chyba że w treści biletu zaznaczono inaczej.
3. Składanie Zamówienia na Bilety
- W celu dokonania zakupu w Serwisie, Kupujący jest zobowiązany złożyć Zamówienie za pomocą Formularza zamówienia i dokonać zapłaty za złożone Zamówienie, zgodnie z postanowieniami Rozdziału 4 Płatność.
- Kupujący jest zobowiązany wypełnić Formularz zamówienia oraz podać swoje dane kontaktowe zawierające co najmniej imię, nazwisko oraz adres e-mail. Podanie numeru telefonu jest nieobowiązkowe.
- Kupujący zobowiązany jest podać prawdziwe dane w celu umożliwienia prawidłowej realizacji Zamówienia.
- W przypadku, gdy Kupujący chce otrzymać fakturę VAT, musi on zaznaczyć pole znajdujące się pod danymi kontaktowymi „Chcę otrzymać fakturę VAT” oraz dane zawierające nazwę oraz numer NIP firmy, adres, kod pocztowy, miasto. W przypadku niezaznaczenia opcji „Chcę otrzymać fakturę VAT”, Kupujący nie otrzyma potwierdzenia zakupu w formacie pdf.
- Kupujący przed złożeniem Zamówienia wskazuje rodzaj oraz ilość Biletów będących przedmiotem Zamówienia.
- Wskazane ceny Biletów są podane w polskich złotych oraz są cenami brutto jednego Biletu danego rodzaju. Kupujący jest zobowiązany podać liczbę zamawianych Biletów danego rodzaju. Formularz dokona automatycznego przeliczenia wartości całego zamówienia. Kwota wskazana po przeliczeniu stanowi wartość Zamówienia.
- W przypadku, gdy Kupujący chce być informowany o promocjach, wydarzeniach i innych zdarzeniach związanych z funkcjonowaniem Parku w formie wiadomości e-mail, przed złożeniem zamówienia powinien wybrać opcję „wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowej”.
- Zamówienie zostaje złożone po zaznaczeniu przez Kupującego opcji „Akceptuję regulamin” oraz po wyborze przez Kupującego przycisku „kup bilet”.
- Kupujący ma możliwość poprawy i edycji podanych danych lub zmiany Zamówienia, poprzez użycie przycisku „popraw dane”. W celu skorzystania z tej funkcji należy wybrać przycisk „popraw dane” oraz ponownie wypełnić formularz zamówienia, zatwierdzając go poprzez użycie przycisku „kup bilet”.
4. Płatność
- Sprzedawca dopuszcza Płatność za zakupione Bilety wyłącznie za pośrednictwem systemu Autopay, obsługiwanego przez Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie, ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000320590, NIP 5851351185, REGON 191781561, o kapitale zakładowym 2.205.500 PLN wpłaconym w całości.
- W celu dokonania zapłaty za zamówione Bilety, należy użyć wybrać sposób zapłaty, poprzez wybór sposobu płatności i zatwierdzenie wyboru poprzez użycie przycisku „Zapłać”. Po użyciu przycisku, Kupujący zostanie automatycznie przeniesiony na stronę portalu tPay oraz powinien wykonywać instrukcje podane na ekranie w celu dokonania płatności.
- W przypadku braku dokonania płatności w czasie 10 minut od złożenia Zamówienia, Zamówienie zostaje anulowane, a do zawarcia umowy sprzedaży biletów nie dochodzi.
5. Dostawa
- Po dokonaniu płatności, Zamawiający otrzyma wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie zawarcia umowy oraz znajdujące się w załączniku, pliki w formacie pdf zawierające zamówione Bilety.
- Dniem wykonania Umowy zawartej za pośrednictwem Serwisu jest dzień dostarczenia Biletu przez Kupującemu, tj. otrzymania przez niego Biletu w formie elektronicznej za pośrednictwem wiadomości e-mail.
- Kupujący nie ponosi żadnych kosztów związanych z dostarczeniem biletów w formie elektronicznej.
6. Realizacja uprawnień z tytułu posiadania Biletu
- Bilet stanowi dowód upoważniający posiadacza biletu do wstępu na teren Parku.
- Bilet należy wydrukować we własnym zakresie i okazać przy kasie. Dopuszcza się również okazanie biletu w formie elektronicznej na telefonie, tablecie, lub innym urządzeniu mobilnym.
- W przypadku części biletów niezbędne jest okazanie dodatkowych dokumentów, zgodnie z postanowieniami pkt 2 powyżej.
7. Odstąpienie
- W przypadku zakupu Biletu za pośrednictwem Serwisu, Kupującemu nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta.
7a. Odwołanie lub zmiana czasu Festiwalu
- W przypadku odwołania Festiwalu lub zmiany daty jego realizacji, Kupujący będzie miał możliwość dokonania zwrotu biletu festiwalowego, lub – w przypadku zmiany daty realizacji Festiwalu – do wykorzystania biletu festiwalowego w nowym terminie.
- O odwołaniu Festiwalu lub zmianie daty jego realizacji Sprzedawca powiadomi Kupującego drogą elektroniczną (wiadomość e-mail), oraz umieści stosowną informacje na stronie internetowej www.farmailuzji.pl.
- W przypadku woli zwrotu biletu festiwalowego, Kupujący zobowiązany jest do poinformowania Sprzedawcy o chęci zwrotu oraz o sposobie zwrotu równowartości ceny biletu: – pisemnie na adres: Farma Iluzji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Mościskach, Mościska 9, 08-455 Trojanów; – w formie wiadomości e-mail na adres: biuro@farmailuzji.pl; – w Kasach Biletowych Parku.
- Po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 3 przez Sprzedawcę, zakupiony bilet zostaje anulowany, a Sprzedawca dokona zwrotu ceny za zwracany bilet festiwalowy w sposób wskazany przez Kupującego, w terminie 14 dni od daty otrzymania wskazywanej informacji.
8. Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną oraz warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
- Sprzedawca za pośrednictwem Serwisu świadczy usługi sprzedaży oraz dostawy Biletów, jak też umożliwia dostęp do przeglądania treści zawartych w Serwisie.
- Dostęp do Serwisu możliwy jest za pośrednictwem systemów teleinformatycznych oraz sieci Internet. W celu skorzystania ze wskazanych wyżej usług niezbędne jest posiadanie:
a) urządzenia z dostępem do Internetu;
b) posiadania przeglądarki internetowej, obsługującej język JavaScript;
c) posiadanie adresu elektronicznego e-mail, na który możliwa jest wysyłka plików w formacie pdf; - Zabronione jest dostarczanie przez korzystającego z usług treści o charakterze bezprawnym.
- Usługi są świadczone przez Sprzedawcę na zgłoszone żądanie Kupującego oraz po złożeniu przez niego Zamówienia. W przypadku niezłożenia zamówienia, zgodnie z postanowieniami pkt 3 i 4, nie dochodzi do świadczenia usług na rzecz Kupującego.
- Rozwiązanie zawartych za pośrednictwem Serwisu umów może nastąpić zgodnie z postanowieniami pkt 7 lub na podstawie innych, powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
9. Postępowanie reklamacyjne
- Reklamacja z tytułu niezgodności Biletu z umową, jak też co do świadczonych przez Sprzedającego usług drogą elektroniczną może zostać złożona:
– pisemnie na adres: Farma Iluzji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w
Mościskach, Mościska 9, 08-455 Trojanów;
– w formie wiadomości e-mail na adres: biuro@farmailuzji.pl;
– w Kasach Biletowych Parku. - Do reklamacji można dołączyć dowód zakupu, w postaci potwierdzenia zakupu lub faktury VAT lub kopię dowodu zakupu.
- W celu przyśpieszenia rozpoznania reklamacji zaleca się Kupującemu, aby wskazał przyczyny reklamacji oraz swe żądania wobec Sprzedawcy.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia. Brak ustosunkowania się do reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie reklamacji za uzasadnioną.
10. Ochrona danych i prywatności
- Administratorem danych osobowych Kupującego, w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”), jest Farma Iluzji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Mościskach, Mościska 9, 08-455 Trojanów, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000378718 REGON: 142755470, NIP: 8262173119, kapitał zakładowy: 100 740 zł pokryty w całości.
- Administrator zapewnia korzystającemu następujące formy kontaktu: – telefon: 25 753 40 20 – e-mail: biuro@farmailuzji.pl – pisemnie na adres: Farma Iluzji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Mościskach, Mościska 9, 08-455 Trojanów.
- Dane osobowe Kupującego są zaszyfrowane i zabezpieczone przez Administratora zgodnie z obowiązującymi przepisami, z zachowaniem najwyższej staranności.
- Zgromadzone dane są przetwarzane w celu:
a) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – realizacja zamówień i ich obsługa;
b) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – obsługa reklamacji;
c) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – dochodzenie roszczeń oraz podjęcie działań w związku z procesem windykacji należności oraz prowadzenie działań analitycznych. - Gromadzone dane osobowe obejmują nazwisko lub nazwę, dane adresowe, adres e-mail, numer telefonu wskazane w Zamówieniu.
- Dane osobowe mogą być przekazane przez Administratora innym podmiotom, takim jak biura rachunkowe, kancelarie prawne, dostawcy usług informatycznych oraz uprawnionym instytucjom i podmiotom, którym Administrator może być również zobligowany do przekazania danych osobowych, takim jak organy i instytucje państwowe, w związku z prowadzonymi przez niepostępowaniami, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
- Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat od wykonania Umowy przez Sprzedawcę i dostarczeniu Kupującemu zakupionych biletów.
- Kupujący ma prawo dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych. W związku z przetwarzaniem danych osobowych Kupującemu przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Zgromadzone dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do złożenia zamówienia i realizacji umowy przez Sprzedającego.
11. Inne
- Kupujący będący konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, w przypadku sporu ze Sprzedawcą ma możliwość polubownego załatwienia sprawy na przykład poprzez:
– zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego;
– mediację;
– zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej;
– bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu od Federacji Konsumentów, korzystając z bezpłatnej infolinii konsumenckiej 800 007 707. - W przypadku powstania sporu pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym, spory te mogą być rozstrzygane przez sąd powszechny.
- Sprzedawca zapewnia Kupującym następujące formy kontaktu:
– telefon: 25 753 40 20
– e-mail: biuro@farmailuzji.pl
– pisemnie na adres: Farma Iluzji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Mościskach, Mościska 9, 08-455 Trojanów. - Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw kupującego będącego jednocześnie konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061 z późn. zm.), przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
- Wszelkie zdjęcia oraz informacje tekstowe dostępne w Serwisie są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych oraz do prezentacji na innych stronach internetowych bez zgody Sprzedawcy.